Escola del Treball de Barcelona - Canvi de contrasenya
Alumnes Professors Treballadors Visitants
Canviar contrasenya Recuperar contrasenya Reestablir contrasenya alumne Obtenir llistat alumnes

Professors

Informació per als professors

Si seleccioneu l'opció de Recuperar la contrasenya inicial, és molt recomanable que torneu a accedir a aquesta pàgina per posar-ne una de nova.

Opcions disponibles:

Canviar contrasenya
Recuperar contrasenya inicial

Informació per als tutors de grup

Per reestablir la contrasenya inicial d'un alumne del vostre grup, primer de tot haureu de clicar sobre l'opció Reestablir la contrasenya inicial d'un alumne i identificar-vos amb el vostre usuari i contrasenya. Tot seguit haureu de seleccionar el nom de l'alumne del qual en voleu reestablir la contrasenya. Si l'alumne no disposa d'una adreça de correu validada anteriorment, haureu d'indicar una adreça de correu que us faciliti l'alumne, al qual se li enviarà un missatge de correu per validar l'adreça. Fet això, l'alumne ja podrà recuperar la seva contrasenya inicial.

Opcions disponibles:

Reestablir contrasenya d'un alumne