Altres projectes

Disseny i impressió 3D d'una capsa de protecció per a una Raspberry PI4

Disseny, validació i fabricació per impressió 3D FDM de 100 caixes de protecció adaptades a una Rasphberry 3 exclusiva per a la fundació PuntCAT.

L'objectiu general del projecte ha estat dissenyar i validar un producte a mesura per a la Fundació PuntCAT per a la fabricació per impressió 3D FDM d'una sèrie curta de 100 unitats.

Any

Duració

2 mesos

Ajuda pressupostària per al centre

Resum

L'objectiu general del projecte ha estat dissenyar i validar un producte a mida per a la Fundació PuntCAT per a la fabricació per impressió 3D FDM d'una sèrie de 100 unitats.

Fundació PuntCAT dona a la Escola del Treball, com a compensació pels treballs realitzats, una impressora FDM tipus Delta d'un valor aproximat de 1000 €.

Centres participants

Escola del Treball de Barcelona (EdT)

És un dels centres de referència de Formació Professional a Catalunya i Espanya. Forma part activa en projectes d'Innovació, generació de capacitat emprenedora i té un grup actiu de professorat que treballa en la millora de les metodologies d'ensenyament-aprenentatge i està especialment motivat per a impulsar aquest projecte, tant en l'àmbit nacional com internacional.

Fundació.cat

Fundació amb el propòsit de Fomentar i promoure la llengua i la cultura catalans a Internet,impulsar projectes de capacitació, acompanyament i economia digital. Això és possible gràcies a la bena del .cat i facilitar solucions i serveis digitals de valor en la intersecció dels tecnologies digitals i la innovació.

Objectius generals del projecte

1. Dissenyar en 3D el producte especificat pel client.
  2. Validar el seu aspecte visual per renderitzat i obtenció d'imatge sintètica.
  3. Validar el seu funcionament.
  4. Validar i optimitzar el procés de fabricació per impressió 3D.
  5. Imprimir sèrie curta de 100 unitats.