El centre

Organització

L'Escola del Treball de Barcelona està formada per una gran comunitat de persones, organitzada en diferents òrgans directius i de representació, departaments, associacions, etc.​

Aquesta secció vol apropar-vos a aquestes persones, i en particular, a tots els professors de l'escola mitjançant l'ús del correu electrònic. Esperem que aquest mitjà faci més àgil la comunicació en un centre com l'Escola del Treball de Barcelona que, per les seves grans dimensions, es pot beneficiar molt d'aquest àgil canal de comunicació.​

Contacta directament amb el professor/a que necessitis!

Associació de Mares i Pares d'Alumnes

L’AMPA es regeix per un sistema d’autogovern i pel principi de representació a través d’una Junta Directiva i una Assemblea General de la qual poden ser membres tots els pares dels alumnes. L’AMPA es  reuneix cada primer dimecres de mes de 17 h a 19 h.

Els objectius de l’AMPA són:

• Estimular els serveis i activitats complemetaàries segons les possibilitats dels alumnes, d’acord amb una encertada orientació prorfessional.
  • Ajudar l’Escola en la seva concreta funció educadora.
  • Col·laborar amb la Direcció i el professorat, per tal de canalitzar les iniciatives i suggeriments dels pares dels alumnes amb vista a una màxima eficàcia de l’Escola.
  • Aquesta associació ha anat arrelant en la vida de l’Escola de tal manera que organitza i promou conferències, viatges dels alumnes, etc. Ha instituït el Premi Rafael Campalans que té per finalitat estimular l’afany de creativitat dels alumnes de la nostra Escola.

AMPA Extracte de les NOFC (pdf)