Del 24/04 al 08/05

La teva opinió ens importa – Enquestes de satisfacció de l'alumnat de l'Escola del Treball

A partir del 24 d'abril i fins el 8 de maig podreu emplenar les enquestes de satisfacció per conèixer la vostra opinió sobre l'organització i el funcionament del centre referent als següents aspectes: matèries, equip docent, recursos, dinàmica de classe i centre.

El/la vostre/a tutor/a disposarà d'una llista de codis, dels quals cada alumne lliurament triarà el que vulgui durant l'hora de tutoria. Aquesta tria garanteix l'anonimat de l'enquesta.

Amb aquest codi, preferentment durant la tutoria del grup o, si no és possible, en altre moment podreu emplenar l'enquesta en tant sols uns minuts amb l'ordinador, tablets o mòbils.

És important recollir el màxim número d'opinions per poder millorar en la nostra tasca. És per això que us demanem que doneu a conèixer aquesta informació a la resta de companys del teu grup i fomenteu la màxima participació possible.

Emplenar Enquesta

Recordeu que per fer l'enquesta cal el codi que us proporcionarà el/la tutor/a