Escola del Treball de Barcelona » Matrícula online (curs 2023/2024)
Inici Informació i ajuda
Escola del Treball de Barcelona

Matrícula online

Us donem la benvinguda a l'aplicació de matriculació online de l'Escola del Treball de Barcelona, per al curs 2023/2024. Des d'aquesta aplicació podreu realitzar la sol·licitud de matrícula per al curs vinent o renovar la matrícula actual. Un cop hagueu realitzat la sol·licitud, obtindreu un resguard de matrícula. Per qualsevol dubte sobre el procés de matriculació, poseu-vos en contacte amb secretaria@escoladeltreball.org, o amb les oficines del centre.

Realitzar sol·licitud de matrícula
NIF/Passaport
Data naixement
Exemples:
DNI: 12345678A
NIE: X2345678A
Data de naixement: 31/12/1990

IMPORTANT: es recomana realitzar la sol·licitud de matrícula des d'un ordinador per evitar possibles errors a l'hora d'efectuar el pagament.

IMPORTANT: malgrat t’hagin assignat plaça, si no has finalitzat els estudis que et donen accés a aquesta plaça, no et pots matricular (en aquest cas no es manté la plaça assignada).

IMPORTANT: un cop finalitzada la sol·licitud de matrícula, mira el correu que rebràs de no-reply@correu.escoladeltreball.org (mira a spam), en el qual:

La matrícula no està formalitzada si no es compleixen els requisits acadèmics i de pagament.