El departament Escola-Empresa atén dos tipus de necessitats de l'alumnat:

1. Formació en centres de treball

Col·laboracions de pràctiques compartides escola-empresa adreçades als alumnes de 2n grau, Mòduls Professionals i Cicles Formatius. Aquests convenis afavoreixen la relació entre les diferents branques de l'ensenyament professional i el sistema productiu. Tenen la finalitat de facilitar la millora del programes educatius, i optimitzar la formació professional en la pràctica laboral per tal d'assolir les tecnologies actuals.

També podeu consultar si voleu tota la normativa oficial:

2. Borsa de treball

Adreçada als ex-alumnes. Les demandes de treball de les empreses poden ser consultades pels ex-alumnes, i a les empreses se'ls permet l'accés al fitxer dels antics alumnes per poder oferir els seus llocs de treball.

Horari dels tutors

A banda de l'horari d'atenció al públic de les oficines del Departament Escola-Empresa, els tutors tenen al seu horari personal unes hores de dedicació -segons marca la legislació vigent- a la tasca de seguiment de les pràctiques en empreses dels alumnes del seu cicle.

Organigrama del departament

16.00 a 17.00 h

17.50 a 21.00 h

Servei d'assessorament laboral

És un servei dirigit als alumnes, ex-alumnes del Centre i empreses col·laboradores. Consisteix en assessorar i orientar professionalment als seus usuaris sobre la seva situació contractual, drets i deures, seguretat social i prevenció de riscos. El servei no comporta la defensa jurídica ni la tramitació de la documentació necessària per a aconseguir els drets dels usuaris.

Jornades tècniques

Dins la seva tasca de foment de la relació entre el mon escolar i empresarial, el Departament Escola-Empresa organitza anualment unes Jornades Tècniques en col·laboració amb empreses de diferents sectors industrials, per tal de presentar les seves noves tecnologies i millorar la formació dels alumnes del nostre centre.

Plans d’activitats per la formació en centres de treball