Servei de borsa de treball del departament Escola-Empresa

El Departament Escola-Empresa de l'Escola del Treball de Barcelona disposa d'un servei de borsa de treball per tal de facilitar la inserció laboral als seus alumnes i exalumnes. L'objectiu principal és procurar incorporar-los a la vida activa d'acord amb les seves perspectives i aspiracions. Actualment la borsa de treball gestiona al llarg del curs acadèmic un volum superior a 1.000 ofertes laborals.

Seleccioneu alguna de les opcions següents segons si sou alumnes (aquells que estigueu interessats en consultar les ofertes de treball que hi ha a la borsa de treball tant si sou alumnes registrats com si no) o si sou empreses que oferiu o voleu oferir llocs de treball i voleu introduir noves ofertes de treball o modificar ofertes que ja hagueu introduït.

Els alumnes que us doneu d'alta a la borsa de treball podreu estar informats de les noves ofertes que vagin apareixent a la borsa de treball per correu i disposareu de les ofertes laborals abans que la resta d'alumnes. Recordeu que només podeu donar-vos d'alta com a alumnes registrats de la borsa de treball si sou (o heu estat) alumnes de l'Escola del Treball.

Per a més informació i inscripció:

Telèfon 933 634 681
Correu electrònic Departament Escola-Empresa