Borsa de treball

Seleccioneu alguna de les opcions següents segons si sou usuaris (aquells que estigueu interessats en consultar les ofertes de treball que hi ha a la borsa de treball tant si sou usuaris registrats com si no) o si sou empreses que oferiu o voleu oferir llocs de treball i voleu introduir noves ofertes de treball o modificar ofertes que ja hagueu introduït.

Els usuaris que us doneu d'alta a la borsa de treball podreu estar informats de les noves ofertes que vagin apareixent a la borsa de treball per correu i disposareu de les ofertes laborals abans que la resta d'usuaris. Recordeu que només podeu donar-vos d'alta com a usuaris registrats de la borsa de treball si sou (o heu estat) alumnes de l'Escola del Treball.

Usuaris

Empreses